tutoriale w kategorii media i technologie [0]
filtrowanie materiałów
lista materiałów
-
czas trwania 9 min 11 sek Przejdź do gatunku: dokument Jak zrobić film? | 2/6 Warsztaty filmowe pod okiem Pawła Łozińskiego
-
czas trwania 9 min 34 sek Przejdź do gatunku: dokument Jak zrobić film? | 3/6 Warsztaty filmowe pod okiem Pawła Łozińskiego
-
czas trwania 10 min 10 sek cc Przejdź do gatunku: tutorial 01 ArtKod: Processing WPROWADZENIE | 4/6 Pierwszy program II Piszemy pierwszy program w Processingu.
-
czas trwania 5 min 35 sek Przejdź do gatunku: wykład Marek Raczkowski | Jak narysować dowcip | Zrób to sam – majster klasy Marek Raczkowski uczy, jak wypełnić dymki, aby stworzyć satyryczną treść
-
czas trwania 10 min 08 sek cc Przejdź do gatunku: tutorial 01 ArtKod: Processing WPROWADZENIE | 3/6 Pierwszy program I Piszemy pierwszy program w Processingu.
-
czas trwania 13 min 48 sek Przejdź do gatunku: tutorial 03 ArtKod: Processing | PROCESSING I KINECT | 3/12 Biblioteki W tym odcinku Paweł Janicki krok po kroku pokazuje jak korzystać i instalować biblioteki. Część III ArtKod: Processing poświęcona pracy z Kinectem. Kurs udostępniony jest na licencji CC BY-ND-SA
-
czas trwania 2 min 22 sek cc Przejdź do gatunku: tutorial 02 ArtKod: Processing SZTUCZNE ŻYCIE | 6/6 Outro Zadanie domowe dla uczestników kursu: stwórz instalację interaktywną!
-
czas trwania 3 min 31 sek cc Przejdź do gatunku: tutorial 01 ArtKod: Processing WPROWADZENIE | 2/6 Interface Zapoznaj się z interfejsem programu Processing.
-
czas trwania 5 min 27 sek cc Przejdź do gatunku: tutorial 00 ArtKod: Processing ZAGADNIENIA TECHNICZNE | 8/12 Zasięg zmiennych Dowiedz się, czym różnią się zmienne globalne od lokalnych.
-
czas trwania 2 min 29 sek cc Przejdź do gatunku: tutorial Intro | 01 ArtKod: Processing WPROWADZENIE | 1/6 Zaczynamy kurs Processingu!
-
czas trwania 2 min 55 sek Przejdź do gatunku: tutorial 03 ArtKod: Processing | PROCESSING I KINECT | 12/12 Podsumowanie Paweł Janicki podsumowuje czego nauczyliśmy się w III części kursu ArtKod: Processing. Performerka – Irena Lipińska – opowiada jakie możliwości daje tancerzowi stworzony przez nas program. Część III ArtKod: Processing poświęcona jest pracy z Kinectem. Kurs udostępniony jest na licencji CC BY-ND-SA
-
czas trwania 11 min 05 sek cc Przejdź do gatunku: tutorial Klasy i obiekty II | 00 ArtKod: Processing ZAGADNIENIA TECHNICZNE | 12/12 Kontynuujemy pracę na klasach i obiektach.
-
czas trwania 4 min 11 sek cc Przejdź do gatunku: tutorial 02 ArtKod: Processing SZTUCZNE ŻYCIE | 5/6 Automaty komórkowe IV Po stworzeniu automatu komórkowego przechodzimy do jego graficznej reprezentacji.
-
czas trwania 8 min 54 sek cc Przejdź do gatunku: tutorial 00 ArtKod: Processing ZAGADNIENIA TECHNICZNE | 9/12 Tablice I Dowiedz się, jak tworzyć tablice.
-
czas trwania 6 min 02 sek cc Przejdź do gatunku: tutorial 00 ArtKod: Processing ZAGADNIENIA TECHNICZNE | 1/12 Zmienne I Dowiedz się, czym są zmienne.
-
czas trwania 6 min 08 sek cc Przejdź do gatunku: tutorial 00 ArtKod: Processing ZAGADNIENIA TECHNICZNE | 10/12 Tablice II Kontynuujemy tworzenie tablicy.
-
czas trwania 7 min 58 sek cc Przejdź do gatunku: tutorial 01 ArtKod: Processing WPROWADZENIE | 6/6 Proste 3D II Dowiedz się, jak tworzyć trójwymiarowe obiekty.
-
czas trwania 0 min 53 sek Przejdź do gatunku: tutorial 04 ArtKod: Processing | DŹWIĘK W PROCESSINGU | 14/14 Podsumowanie Paweł Janicki podsumowuje czego nauczyliśmy się podczas IV części kursu ArtKod: Processign, która poświęcona została pracy w Processingu z dźwiękiem. Kurs udostępniony jest na licencji CC BY-ND-SA
-
czas trwania 7 min 10 sek cc Przejdź do gatunku: tutorial 00 ArtKod: Processing ZAGADNIENIA TECHNICZNE | 5/12 Pętle "for" Dowiedz się, czym są pętle "for"
-
czas trwania 8 min 17 sek Przejdź do gatunku: tutorial 04 ArtKod: Processing | DŹWIĘK W PROCESSINGU | 3/14 Podstawy pracy z biblioteką MINIM Uczymy się budować i odtwarzać sample oraz korzystania z biblioteki Minim. IV część kursu ArtKod: Processing poświęcona jest pracy w Processingu z dźwiękiem. Kurs udostępniony jest na licencji CC BY-ND-SA
-
czas trwania 5 min 30 sek cc Przejdź do gatunku: tutorial Instrukcje warunkowe II | 00 ArtKod: Processing ZAGADNIENIA TECHNICZNE | 4/12 Poznajemy kolejne instrukcje warunkowe.
-
czas trwania 2 min 26 sek cc Przejdź do gatunku: tutorial 00 ArtKod: Processing ZAGADNIENIA TECHNICZNE | 6/12 Pętle "while" Dowiedz się, czym są pętle "while".
-
czas trwania 7 min 08 sek Przejdź do gatunku: tutorial 03 ArtKod: Processing | PROCESSING I KINECT | 11/12 Kinect i performerka W tym odcinku widzimy jak w praktyce działa nasz program. Część III ArtKod: Processing poświęcona jest pracy z Kinectem. Kurs udostępniony jest na licencji CC BY-ND-SA
-
czas trwania 6 min 00 sek cc Przejdź do gatunku: tutorial 00 ArtKod: Processing ZAGADNIENIA TECHNICZNE | 11/12 Klasy i obiekty I Dowiedz się, jak grupować dane w funkcjonalne bloki.
-
czas trwania 8 min 00 sek cc Przejdź do gatunku: tutorial Zmienne II | 00 ArtKod: Processing - ZAGADNIENIA TECHNICZNE | 2/12 Co możemy robić ze zmiennymi?
-
czas trwania 5 min 44 sek cc Przejdź do gatunku: tutorial 00 ArtKod: Processing ZAGADNIENIA TECHNICZNE | 3/12 Instrukcje warunkowe I Dowiedz się, czym są instrukcje warunkowe.
-
czas trwania 11 min 02 sek cc Przejdź do gatunku: tutorial 02 ArtKod: Processing SZTUCZNE ŻYCIE | 3/6 Automaty komórkowe II Zaczynamy pracę na gotowej matrycy komórkowej i implementujemy reguły automatu komórkowego.
-
czas trwania 7 min 01 sek Przejdź do gatunku: tutorial 04 ArtKod: Processing | DŹWIĘK W PROCESSINGU | 6/14 Budowa sekwencera działającego w przeglądarce internetowej Modyfikujemy nasz kod tak, by sekwencer działał przeglądarce internetowej. IV część kursu ArtKod: Processing poświęcona jest pracy w Processingu z dźwiękiem. Kurs udostępniony jest na licencji CC BY-ND-SA
-
czas trwania 2 min 19 sek Przejdź do gatunku: tutorial 04 ArtKod: Processing | DŹWIĘK W PROCESSINGU | 1/14 Wprowadzenie W IV części kursu ArtKod: Processing zajmować będziemy się dźwiękiem w trzech postaciach: odtwarzaniem próbek z zewnętrznych źródeł, np. z mikrofonu, filtrowaniem dźwięku oraz syntezą i pracą z MIDI – protokołem komunikacyjnym, który umożliwia m.in. wymianę informacji pomiędzy cyfrowymi instrumentami muzycznymi.
-
czas trwania 9 min 25 sek Przejdź do gatunku: tutorial 03 ArtKod: Processing | PROCESSING I KINECT | 10/12 KinectA, Open Sound Control i Processing – rozbudowa projektu W tym odcinku możemy wreszcie wykorzystać to, czego nauczyliśmy się do tej pory. Część III ArtKod: Processing poświęcona pracy z Kinectem. Kurs udostępniony jest na licencji CC BY-ND-SA
-
czas trwania 9 min 26 sek cc Przejdź do gatunku: tutorial 00 ArtKod: Processing ZAGADNIENIA TECHNICZNE | 7/12 Metody Dowiedz się, czym jest "metoda" oraz jakie ich rodzaje mamy do dyspozycji.
-
czas trwania 7 min 15 sek Przejdź do gatunku: tutorial 04 ArtKod: Processing | DŹWIĘK W PROCESSINGU | 7/14 Biblioteka MINIM: wejście audio, synteza, filtry Wprowadzamy filtry i syntezę dźwięku. Paweł Janicki pokazuje również jak wizualizować dźwięk. IV część kursu ArtKod: Processing poświęcona jest pracy w Processingu z dźwiękiem. Kurs udostępniony jest na licencji CC BY-ND-SA
-
czas trwania 9 min 27 sek Przejdź do gatunku: tutorial 04 ArtKod: Processing | DŹWIĘK W PROCESSINGU | 4/14 Korzystanie z biblioteki MINIM: proste przykłady W czwartym odcinku budujemy sekwencer perkusyjny i tworzymy graficzna matrycę. IV częśc kursu ArtKod: Processing poświęcona jest pracy w Processingu z dźwiękiem. Kurs udostępniony jest na licencji CC BY-ND-SA
-
czas trwania 9 min 22 sek Przejdź do gatunku: tutorial 03 ArtKod: Processing | PROCESSING I KINECT | 8/12 Rysowanie nieregularnych kształtów W tym odcinku uczymy się rysować dowolne figury i tworzyć wariacje na ich temat. Część III ArtKod: Processing poświęcona pracy z Kinectem. Kurs udostępniony jest na licencji CC BY-ND-SA
-
czas trwania 10 min 13 sek Przejdź do gatunku: tutorial 03 ArtKod: Processing | PROCESSING I KINECT | 5/12 Open Sound Control II W tym odcinku rozpoczynamy budowę programu, który odpowiada na komunikaty Open Sound Control. Część III ArtKod: Processing poświęcona pracy z Kinectem. Kurs udostępniony jest na licencji CC BY-ND-SA
-
czas trwania 7 min 57 sek Przejdź do gatunku: tutorial 03 ArtKod: Processing | PROCESSING I KINECT | 6/12 Open Sound Control III W szóstym odcinku uczymy się jak najprościej przechwytywać i przetwarzać komunikat OSC. Część III ArtKod: Processing poświęcona pracy z Kinectem. Kurs udostępniony jest na licencji CC BY-ND-SA