Kacper Fertacz | Ludzie kina
odtwarzaj/zatrzymaj - spacja|
przewiń w przód/przewiń w tył - strzałki prawo/lewo|
głośniej/ciszej - strzałki góra/dół|
jakość - q
Jak wygląda praca operatora filmowego na planie? Opowiada Kacper Fertacz, autor zdjęć do m.in. „Hardkor Disco” czy „Ostatniej rodziny”
Opis materiału
Kacper Fertacz opowiada, jak wygląda praca operatora
filmowego. Czasem koncepcja powstaje na bieżąco podczas kręcenia obrazu – tak było w przypadku Hardkor Disco, czasem
wszystko jest bardzo precyzyjnie rozplanowane i rozrysowane wcześniej – mowa tu o Ostatniej rodzinie.
Gość spotkania wyjaśnia, kim są postaci z ekipy filmowej,
takie jak gaffer czy ostrzyciel, mówi o korekcji cyfrowej – czemu służy i
zdradza, czy jest większym zwolennikiem taśmy czy cyfry. Opowiada też o
inspiracjach, jakie czerpie oglądając filmy i jak to jest , jak operator idzie
do kina.
SKOMENTUJ
Dodaj komentarz.Poniżej znajduje się wtyczka systemu komentarzy DISQUS. Została ona napisana w html5, dlatego upewnij się czy Twój czytnik ekranu go wspiera. Oficjalnie wspierane przez DISQUS czytniki to VoiceOver i NVDA.
Przemieszczając się przyciskiem tab po kolejnych polach wtyczki, w 9 kroku (po pozycji udostępnij) możnesz wpisać treść komentarza. Jeśli jesteś już zalogowany zatwierdzić wysłanie Twojego komentarza możesz w kroku 10.
Jeśli nie jesteś zalogowany do systemu DISQUS możesz to zrobić w kroku 10. Możesz również logować się poprzez konta Facebook, Twitter lub Google+ w krokach kolejno 11, 12 i 13. W celu zarejestrowania nowego konta w DISQUS podaj swoje dane, w kroku 15 imię, 16 e-mail, 17 hasło. Zatwierdzić wysłanie komentarza można w kroku 18. comments powered by Disqus